Oferujemy zaawansowane oraz fachowe wsparcie techniczne dla firm.
W ramach obsługi informatycznej ATEOS IT prowadzi zarówno serwis sprzętu komputerowego serwerowego, jak i urządzeń sieciowych na zasadach gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych.
Doradzamy w wyborze sprzętu oraz rozwiązań informatycznych, omawiamy i planujemy wspólną strategię rozwoju firmy z pomocą profesjonalnych rozwiązań IT.
Zakres działań serwisowych
serwis notebooków, komputerów stacjonarnych, serwerów – serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
instalacja i konfiguracja oprogramowania,
odzyskiwanie danych,
tworzenie scenariuszy backupowych,
usuwanie danych,
konserwacja sprzętu,
modernizacja i rozbudowa sprzętu,
instalacja i konfiguracja systemów antywirusowych,
optymalizacja systemu operacyjnego,
konfiguracja sieci WiFi, LAN,
konfiguracja routerów, drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych,
doradztwo i konsulting.
Co jest problemem informatycznym Twojej firmy?
Awarie sprzętu
Ciągłe awarie, przez które praca
w firmie zwalnia, a Klienci nie otrzymują zleceń w terminie.
Brak zabezpieczenia danych
Pomijanie regularnych kopii danych
i brak specjalnej ochrony przed ich utratą.
Spam na poczcie
Na skrzynkę wpływają ciągłe maile ofertowe, które nie były zamawiane.
Brak profesjonalnego wsparcia IT
Rozwiązywanie problemów IT bez rzetelnego i godnego zaufania partnera technicznego.